«Методика визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріальної шкоди, заподіяної власнику колісного транспортного засобу» 2014
«Методика »містить:
– понятійний апарат, використовуваний при розрахунку вартості відновного ремонту і збитку;
– конструктивні особливості КТЗ, які повинні враховуватися при виборі прийнятого ремонтного впливу;
– аналіз використовуваних лакофарбових матеріалів (ЛФМ) при відновному ремонті, критерії обгрунтованості прийняття рішення при виборі операцій по ремонтної фарбуванню складових КТЗ;
– аналіз всіх можливих пошкоджень КТЗ, в тому числі і кузовних складових, а також лакофарбового покриття (ЛФМ);
– обгрунтування способів відновлення КТЗ залежно від його технічного стану до пошкодження, обсягу, характеру і розташування пошкодження, конструктивних особливостей пошкодженої складовою і ін. обставин;
– критерії ремонту та заміни складових, новий підхід для класифікації перекосів кузова і деформації рам КТЗ;
– різні особливості розрахунку вартості матеріального збитку, заподіяного в зв’язку з аварійними пошкодженнями автомобіля, наприклад:
- ретроспективна оцінка збитку;
- роздільне визначення збитку при контактуванні КТЗ з декількома об’єктами;
- розрахунок збитку при початковому наявності пошкоджень окремих складових до розглянутого події події;
- розрахунок вартості ремонтного фарбування методом «переходу»;
- розрахунок вартості КТЗ, пошкодженого в результаті затоплення;
- особливості обліку ПДВ при розрахунку збитку і багато інших нюансів розрахунку;
– норми часу на ремонт складових КТС, в тому числі і на усунення перекосів кузовів і ремонт рам КТЗ, ремонт стекол і оббивки, ремонт за допомогою «ремонтної вставки» і т.д.
– особливості огляду і фіксації ушкоджень КТС, зразок оформлення укладення;
– інші аспекти визначення вартості відновлювального ремонту та матеріального збитку в зв’язку з пошкодженнями КТС.
Читати далі »»
|