«Методика визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріальної шкоди, заподіяної власнику КТЗ» 2014

Методика встановлює механізм оцінки (визначення вартості) транспортних засобів (далі КТЗ), а також вимоги до оформлення результатів оцінки, оціночні процедури визначення вартості КТЗ, вартості матеріального збитку, заподіяного власнику КТЗ.

Методика призначена для практичного використання судовими експертами, оцінювачами, аварійними комісарами, працівниками правоохоронних органів, суддями, працівниками прокуратури, адвокатами, працівниками страхових компаній, банківських установ, викладачами системи підготовки оцінювачів та аварійних комісарів.

Містить текст Методики українською та російською мовами.

Методика була прийнята Науково-консультативною радою Міністерства юстиції, внесена до Реєстру судових методик 12 вересня 2014 року і з дня прийняття є діючою.

Обсяг видання – понад 300 сторінок.

«Методика» зокрема містить:

– понятійний апарат, використовуваний при розрахунку вартості відновлювального ремонту і збитку;

– конструктивні особливості КТЗ, які повинні враховуватися при виборі прийнятого ремонтного впливу;

– аналіз використовуваних лакофарбових матеріалів (ЛФМ) при відновлювальному ремонті, критерії обгрунтованості прийняття рішення при виборі операцій по ремонтному фарбуванню складових КТЗ;

– аналіз всіх можливих пошкоджень КТЗ, в тому числі і кузовних складових, а також лакофарбового покриття (ЛФП);

– обгрунтування способів відновлення КТЗ залежно від його технічного стану до пошкодження, обсягу, характеру і розташування пошкодження, конструктивних особливостей пошкодженої складовою і ін. обставин;

– критерії ремонту та заміни складових, новий підхід для класифікації перекосів кузова і деформації рам КТЗ;

– різні особливості розрахунку вартості матеріального збитку, заподіяного в зв’язку з аварійними пошкодженнями автомобіля, наприклад:

  • ретроспективна оцінка збитку;
  • роздільне визначення збитку при контактуванні КТЗ з декількома об’єктами;
  • розрахунок збитку при початковій наявності пошкоджень окремих складових до розглянутої події;
  • розрахунок вартості ремонтного фарбування методом «переходу»;
  • розрахунок вартості КТЗ, пошкодженого в результаті затоплення;
  • особливості обліку ПДВ при розрахунку збитку і багато інших нюансів розрахунку;

– норми часу на ремонт складових КТЗ, в тому числі і на усунення перекосів кузовів і ремонт рам КТЗ, ремонт стекол і оббивки, ремонт за допомогою «ремонтної вставки» і т.д.

– особливості огляду і фіксації ушкоджень КТЗ, зразок оформлення укладення;

– інші аспекти визначення вартості відновлювального ремонту та матеріального збитку в зв’язку з пошкодженнями КТЗ.

Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Статистика